3-4 aug

Publicerat: 22:10:392009-08-04

tjofräs :)


hej hej för er som läser .
mina senaste 30 timmar har varit roliga .
om ni har läst det tidigare inlägget så ser ni vad jag gjorde på förmiddagen .

iaf .

sara och jag cyklade till vid 6 tiden .

en mycket trevlig cykel tur dit :P

så härlig människa du är sara  (y

ah .

kom dit så var vi med fabian ,

pratade lite och så .

gjorde inget speciellt .
folk och folk kom -.
till sist så var det jag,sara,fabbe,jens,victor,danne,kevin,zalle,michel & jonte .
var vid busskuren och alla körde runt på dina moppeder *  NO LIFERS .
jaja  :)
med tiden så börja jag känna att jag var så jävla godis sugen .
efter att jag tjatat på att någon skulle göra mej till ryd så blev det att jag,sara,victor,jonte åkte in till ryd
blev kiosken på dirren .
uschh va ött det var attvälja vilket godis man ville ha
& det blev MYCKET godis .
mums ,     när jag och sara var nöjde och belåtna så åkte vi tillbaka till fridafors .
samma folk var där utom danne .
kände väll inte så mycket .
jag åt mitt godis och såg när alla små töntarna körde runt med mopparna
victor och michel åkte hem vid 10 tiden typ.
pratade med allt folk som var där och så .
fabbe stannade moppen och frågade om jag ville köra .
jag lovar ,
jag höll på att dö .
FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV KÖRDE JAG MOPPE ,.
jag lovar .
har nog aldrig avrit så närvös  xD
hahahaha
växlar och hela skiten med .
viste fan knapp hur jag skulle göra  . :o
och ah jag tror ni fattar hur det gick .
efter att släpa kopplingen och ha 3:an .
kärring stopp på dirr .
fabian fick hjälpa mej att sätta igång den så att jag fick åka .
PLUS ATT HAN FICK SITTA BAKOM MEJ HELA TIDEN OCH SÄGA TILL NÄR JAG SKULLE VÄXLA  .
å gud .
det var faktiskt lite kul .
jag är så jävla sämst .
vid 12 tiden så var det bara jag,zalle,sara,fabian och jens kvar .
vid 1 tiden så bestämmade vi oss för att gå in i bruket .
fyfan .
hjärtat slog som att den hoppade ut ut bröst korgen på mej .
ett gammalt bruk
klockan är mer än 1 på natten .
helt mörkt vet inte vad man sätter fötterna .
men det gick helt okej sen .
Utan när fabian skrämde mej så mycket så att jag trodde att hela bruket skulle rasa på grund av mitt skrick .
gick ut där ifrån vid 2 typ .
zalle åkte hem och jag,sara,jens och ´fabbe satte upp tälet .
gick mycket bra  :) (y
gick in och la oss .
efter ett tag så blev det så varmt .
värmeslag på högsta grad  (Y)
låg i tälet och lyssnade på härlig lugn musik .
för första gågen fabian kunde sitta still och hålla sin lilla mun i styr .
(a)
blev några fina pisse pauser mitt i natten med .
jag kan i alla fall säga att det inte blev mycket sovade .
sara sov mest av alla för hon sov i 3 timmar .
hon somnade vid typ 7 på morgonen .
nästa som drappades av john blund blev jag och fabian .
1,5 halv timmes sömn (y
jens fick väll sova en timme . xd
vaknade igen vid 10
vet inte vf men men :P
haha harregud .
ni skulle se jens .
har nog aldrig sett han så död .
xD
eller ah ni fattar vad jag menar .
alla lyckades att somna om mellan 1-2
blockade ihop tälet vid 3 typ
sara och jag cyklade tillbaka till ryd .
mycket härligt att få cykla .
blev lite kina och sitta vid kiosken och chilla livet .
mickan,jag och sara var .
cyklade runt lite och så :)
ah .
nu är klockan 22.08
och jag kom hem för en timme sen .
få ser hut det bli senare ikväll.
kanske bli en film :)
mjaow .
tack för er som orkade läsa vad vi har gjort .


ha det super bra alla .
massa pussar ,   linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0