chill dag .

Publicerat: 09:12:552009-08-29
skolan var igår och det var fett nice .
inga lektioner typ .
dacken började med sov morgon .
kom till skolan lite tidigare idag efter som det var Elevråds foto så ah .
va tvungen att samlas vid 9.
som sak jag kommer se fett snygg ut .
hade på mej min blåa vinter jacka och en röd t-shirt som det stor LOL på .
byxorna upp till öronen xD
neh men ni fattar vad jag menar och sen så 3 toffsar i huvudet
få inte glömma att det stog FAIL på pannan  .
vissa såg lite roligare ut än jag .
och vissa inte .
efter foto var det ELEVLAGS möte så ah .
satt och pratade om hur vi kunde för bättre sker och så,
efter det blev det mat .
efter matan blev det slöjd.
och efter det blev det idrott .
efter idrotten så blev det aulan .
skulle lotta om var vi skulle proa .
jag blev faktiskt nöjd med min .
slapp vara på dagis iaf .
Trojaskolans Kök blev det .
bilden under så ser ni vad jag ska tillpringa 3 dagar i september  xD
majow .
efter skolan gick jag hem till mamam igen och hjälpa henne att städa och lite så .
sen blev det ryd .
åkte till sandra .
var med henne .
blev bobba sen och sara kom med .
var med folk .
gick hem till alex garage .
rätt mycket folk där .
rätt nice och kul
gick hem vid 12 tiden typ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0