:)

Publicerat: 13:32:472009-08-07



hej hej !
vaknade för en timme sen och nu är klockan 13.24
åt nyss frukost och ah .
helt okej .
3 smörgåsar med lätt ost ,.   (y
fina grejer det ;)
jaja .
har inte så mycket att göra här så jag tror det blir att jag börja fixa mej snart .
sminka,platta och krusar och hela den skiten  :P
bli nog att laga lite mat med syrran och louise sen .
blir nog också att jag pierca navlen sen med ,
ikväll så blir det ju K-O och få hoppas att det blir en trevligt kväll
själv ska jag vara lung och fin och inga dumheter från min sida .
ah ,'
få se när sara och sandra kommer .
tycker dom kan ringa mej snart så att jag vet lite mer .
kommer nog skriva lite mer om vad som hänt under dagen lite senare ikväll eller imorgon .
kommer nog även bilder ,
ska fråga om jag få låna syrran kamra .
sket i att ta med mej min .
ångra jag faktiskt lite men men ,
har det bra så länge .,
hejjdå <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0