vad jag använder .

Publicerat: 17:03:052009-10-24



hej hej ,
fick en kommentar under sen tiden jag var borta som löd så här :
Anonym: Hej,  Jag skulle jätte gärna vilja veta vad du använder för smink,hårprodukter och ansktisprodukter .

få vf inte vissa den person en och några fler ? (y





jag tvättar aldrig mitt ansikte på morgonen .

först så tar jag ett lagom tjockt lager med
Dream matte mousse ( nyans: 010 IVORLY ) pris: 105






Sedan tar jag ETT lager med Max Factor Creme Puff ( nyans: 05 )  pris: 95


Viktigt att du bara ta ett lader annas bli du för brun  :s
vilket inte är snygg !




Efter det så tar jag

Maybelline New York Lash Stiletto pris: 179
en redigt bra mascara för dej som har lagom långa fransar och som vill ha längre .






Volum Express Lift-Up pris: 95

Och ja ,  jag använder två mascarer .
använder denna för att få tjockare fransar och att få mer volume






Oriflame Optimals Balance Foaming Cleanser  pris: 119

som jag tar efter jag har tvättat mitt ansikte med vanlig tvål och vatten.
ta en liten klick på handduken blandat med lite vatten * låt det tårka in och inte ta vatten efteråt *
den här är till för Fet Hy ,  vilket jag har och den hjälper redigt bra ,
finn även för Normal och Fin hy .





Oriflame Optimals Balance Refreshing Toner pris: 119

tar lite sånt här vatten efteråt .
och även denna är till för Fet hy ,
och den finns till Normala och Fin hy med.










Hair Like Silk Schampoo och Balsam ,  pris: 50 st ?

håret bli galnsigt och lent .
något jag rekomendera till dej som har färgar håret mycket
och vill ha tillbaka den lena känslan igen




Använder hårinpackingar minst 2 gånger i veckan ,   

Gliss Cell Repair
som reparera inne i hårcellen upp till 95 %
den bästa hårinpackningen jag har testat iaf .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0