En bulle och Ett äpple = sova

Publicerat: 11:11:452009-10-25

hej hej ,
var hos rickie igår och det blev fett nice många bilder kommer att komma upp på min bilddagbok ,
men visst några här med men inte lika många .
xiHOPKLiSTRAD  @  bdb
var hos sara innan och fixade till det sista.

jag,sanna,sandra,sara och felicia .
drog upp till rickie sedan och där var det redan lite folk ,
dom som var där när alla var där va väl.

jag,sara,sandra,moa,felicia,sanna,fabbe,jens,
jesper,poppe,matilda,rickie,ralle,john,victor,zalle,
elias,erik,joel,någon kompis till joel och dom ?,

joaw , vid 12 tiden fick vi gå ut från lägenheten för att vi var förstökiga.
var ute på torget .
lika mycket folk där och lite till .
iaf jag var så jävla trött så jag cyklade hem vid halv 2
orkade inte vara ute mer ,
när jag kom hem så tog jag mej en bulle och ett äpple och somnade dirr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0