September

Publicerat: 15:44:372009-09-27
snart har fan hela fucking september gått :o
var fan ta tiden vägen .
helt sjukt  :o
snart är det ett nytt år och jag är snart 15 år  .
15 år .
det känns som att det var ett halv år sen jag gick i 5:an .
abro på 5:an .
mellanstadiet .
jag saknar faktiskt rita  :/
uach jag minns alla fredagar när vi drog in tv och tittade på ett avsnitt av någon serie 
alla var glad för att man visste att det var helg .
oja .
det var tider det .
sara fyller år på onsdag .
japp !
få väl ta och gratta henne när jah se henne nästa helg .
<3


Kommentarer
Postat av: edvin

njut så länge ni kan för ni kommer sakna sjukt mycket dacke finns inte bättre plats

när ni börjar gymnasiet så är allt borta stort hopp

2009-09-29 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0