2010

Publicerat: 14:08:492010-12-19

2010?
det har inte varit ett bra år för mig.
jag vet inte redigt vad det är som har gjort så att det har blivit så dåligt men ah, det har varit något slags fel på detta året .
det ända som har varit någorlunda udda med detta året är att jag har;
  • Tagit konfimation
  • Varit på Öland med Moa och Sandra
  • Varit på Gotland
Sen har allt varit som vanligt,  det gamla vanliga som händer på sommrana: Sweden Rock, Östersjö, Tingsryds marknad, Rix Fm.
Men detta året har inte bara varit dålig för i år jag jag även hittat en ny helt underbart snäll människa som ställer alltid upp för en, ingen mindre än Sebastian Sandin,  en människa som är värd guld !


2011?
ett nytt år med nya möjligheter ?
2011 då jag ska börja gymnasiet då jag ska sluta 9:an byta skola som jag aldrig har gjort i hela mitt liv,   folk som känner mig vet att jag inte är rädd för folk och är inte rädd för att synas.
Men det där med gymnasiet, känns inte rätt.. kan faktiskt erkänna att jag har lite smårädd för det.
inte för att börja en ny skola utan också för att bestämma sig hur sina 3 närmaste år ska se ut.
Men 2011 tror jag kommer att bli ett toppen år !
Man får i alla fall hoppas på det :)
vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0