Hiss

Publicerat: 20:36:202010-12-28
att jag kommer att få min linser snart (:
min kompis Moa är just nu i Indien och jag sa åt henne att höra av sig om hon fick syn på några billiga linser.
och visst fick hon det,   eftersom att hon kommer hem på nyårsaftons natt så alltså då den 31/12 så blir det nog inte att jag får dom förrens kanske den 2 januari eller något liknade men det går lika bra det
så då bli det det ett par bruna och ett par gröna för ändast 170:- paret.
min pappa bad även moa att köpa hem ett par bruna till honom,  lite komiskt tycker jag :)
Dock så har jag faktiskt inte en aning om det är ett par ljus gröna/ ljus bruna
eller om dom är mörk gröna/mörk bruna men det spelar dock ingen roll för min del :))

Kommentarer
Postat av: ..

du använder ordet dock, lite för mkt;=

2010-12-30 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0