önskelista

Publicerat: 15:47:522010-12-19
  • Ny dator.
  • Färgade linser ( Gröna och bruna )
  • Nytt skrivbord
  • Tatuering
  • Hål i tungan
  • Pengar
  • Underkläder
  • Ögonbryns penna (för snål för att köpa själv ;) )
  • Proactiv
  • Färgning och klippning
  • Halsband
Det här är en lite del utav det jag önskar mig
Kläder och smink skriver jag inte upp på listan eftersom jag vägrar att mamma/mina syskon ska köpa sådana saker till mig.
Antingen är kläderna i absolut inte i min smak eller om dom köper smink så är det typ ren skit?
så lika bra att dom ger mig pengar till det i stället så att jag kan köpa det som passa mig :)
Tatueringen ( ska leta upp en
snyggare text ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0