dag, 3-4-5 !

Publicerat: 20:49:352010-12-26
eftersom jag har glömt några dagar så kommer dom nu istället;

Dag 3: En rolig kväll.
Ja harregud jag har varit med om hundratals roliga kvällar och har sjukt många speciella också.
Men en kväll som man kommer aldrig glömma och det är 21/6-09 ,  dagen efter midsommar.
Ewan och jag blondiner och 13 år, kommer in på en "pub" i Varberg.
Vi få syn på två killar som sitter vid ett bord och kollar in oss,   vi bryr inte så mycket om det och tiden gick och ja,  ewan och jag skulle hem eller hem och hem, vi skulle tillbaka till husvagnen.
vilket inte vi ville,  så ewan låsas att hon har tappat bort sin mobil så vi var tvugna att leta upp mobilen sa vi till pappa.
så ah vi fick runt på campingen och vi få syn på dom killarna igen ,
och dom börjar prata med oss och vi presentera oss för varandra och dom ville att vi skulle gånga med dom.
så ewan och jag bytte nummer med killarna och visade vart våran husvagn låg och sa att som skulle komma tillbaka om en timme.
mycket väl, en timme senare står dom utanför våran husvagn, ewan och jag bestämmer att vi ska hoppa ut genom husvagns fönstret och ja,  min pappa låg i samma husvagn så vi försökte bara tysta som möss,
vilket inte gick, när jag ska hoppa ut igenom fönstret så går hela fönstret sönder och vi tänkte att det är kört nu.
men nejdå.  Ingen pappa är vakna. Vi var ute !!!
helt överlyckliga fjortisar som vi var.
Killarna vid namn Andreas och Niklas var 5 år äldre än oss. så dom var 17 och vi 13.
andreas och niklas börja gå iväg ifrån campingen och mot havet.
minns att jag trodde att dom skulle göra något med oss,   våldta oss eller något.
men nej nej,  andreas och niklas var faktiskt ett par trevliga killar.
vi var nästan ute med dom hela natten och när vi skulle hoppa tillbaka in i husvagnen så vaknade inte pappa heller.
vi klarade det !!!!!.....   det var vad vi trodde.
dagen efter så visade det sig att pappa hade varit vaken hela tiden men han fattade inte vad vi höll på med så han brydde sig inte om det.
men när han fick se att fönstret låg där i backen så fattade han vad vi hade gjort,  och jag lova er ...
jag har nästan aldrig fått så mycket utskällning i hela mitt liv. !
detta som jag har skrivit nu kanske inte låter alls speciellt,  men för mig och ewan och jag nog säga att det är bland som bästa/roligaste kväll vi har varit med om.
och ja jag har faktiskt lite kontakt med en utav killarna vi träffade.   men dock inte alls mycket..

ewan och jag den kvällen.





Dag 4: Det här stör jag mig på.
Folk som skriver något i denna stilen på bdb eller något likande;  " ska jag ta livet av mig eller inte ? "
seriöst vem fan skriver så ?,  detta bara skriker uppmärksamhet på långa vägar.
bara för att alla ska skriva ,  ååååh nejj guwmman jag älskar diiigh !, lämna migh intwe ! <3 <3 <3
ååååååååhhhhh seriöst jag har bara lust till att döda sådana människor.



Dag 5: En nytagen bild på dig och skriv 10 faktapunkter om dig.



  • Jag är 176 lång
  • Jag har aldrig bytt skola
  • Jag har stora komplex över mina tår
  • Jag har varit kär en gång
  • Jag har spelat handboll
  • Jag har aldrig åkt flygplan
  • Jag har haft en orm runt min hals
  • Jag vill bo i Skåne när jag blir äldre
  • Jag har aldrig håll i en bebis
  • Jag var full första gången när jag fick i 5:an


Kommentarer
Postat av: paulina

är du 95a?;o

du ser mycket äldre ut!as söt är du!!

2010-12-27 @ 13:43:30
URL: http://hejppaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vf inte hållt i en bebis ? :O

2010-12-31 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0