Moa blir arg .

Publicerat: 11:21:032010-01-09


utav alla filmer jag kollade på igår alltså 5 st så var bara 2 av dom bra .
och det var dom två svenska med Alexanders Skarsgård .
Hundtricket och Vingar av Glas .
som jag dock har sett innan :)
men tycker om att se samma film många gånger .
det bästa när man kan alla repliker .
moa bli så arg på mej när jag sitter och säger vad dom ska säga innan som gör det :P
haha bli så arg på mej själv att jag inte kan välja rätt filmer någon gång  :o
ladda hem filmer sen så se jag halva filmen
Sen är den så dålig att jag inte klara av att se den något mer  dx


Kommentarer
Postat av: mmoa.

vadå jag blir arg? :O

2010-02-18 @ 18:26:17
URL: http://dizturbed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0