P.S I love you

Publicerat: 22:58:012010-01-08



förlåt för dagen alla ego bilder .




ska vi se hur dacks jag somna inatt ,
5 kanske ?
neh jag måste lägga mej lite tidigt idag/natt
ska gå ner och göra till mej en skål med flingor och lite riesen * mums *
sen ska jag krypa ner mej i sängen och sätta på en av filmerna som jag har laddad hem idag,
tror det blir:     P.S    I love you
det verkade vara bra  :)
kommer väll kanske ett till inlägg innan jag lägger mej .
eller efter jag har tittat klart på filmen .
men har det så bra så länge
ååh jag bli så glad när folk läser bloggen .
dock börjar skolan snart igen och då kan inte blogga lika mycket eftersom jag är hemma hos mamma  (N)
hade faktiskt inte tacka nej till att bo hos pappa.
jaja ses senare .
siiiaa !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

De får du säkert om hon vill. hihi :P Ja hon är den muppigaste av de muppigaste. haha :P <3

2010-01-08 @ 23:18:15
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0