förändring

Publicerat: 16:55:192010-07-11
hallo hallo,
Imorgon blir det troligen att åka till tingsryd med sandra .
få se vad vi hittar på :)
blir iaf att vi är hemma hos mej.
och jag ska städa HELA lägenheten.
odet blir andra gången jag går in i lägenheten nu under sommarlovet.
för er som inte viste det så tycker jag inte om tingsryd :s
fråga mej inte varför det har bara blivit så.
jag har alltid tyck om det innan, eftersom att jag bor där och så,
men ungdomarna som bor där är så grymt jävla lama. seriöst!
iaf,   som ni kanske ser så har jag gjort klart allt i bloggen nu.
lite förändring blev det iaf !
jaja :D
har det så bra så länge .
ciiia !



jag för ett år sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0