GRATTIS TILL ER SOM ORKAR LÄSA

Publicerat: 00:51:202010-07-13
Sitter här och droga mej med Gyllene Tider. (y)
igår kväll så var jag med sandra ute på åskjackt ;)
cyklade runt och och kollade på åskan
åska är bland det bästa som finns, 
Sandra skulle leka lite cool eftersom hon är rädd för åska så att vi uppe på byn och åskan kommer bara närmare och närmare oss.
tillsist så var den över hos,  nya blixtrar över himelen kommer med bara några sekunders mellanrum.
Då kan jag säga att en viss Sandra Ellinor Håkansson inte var så katig,  hon slänger sig på marken  och ställer cyklen o börja gråta och skricker efter sin mamma,
medans jag cyklar runt och skrattar och bara njuter av den haftiga känslan utav att åskan är över oss.
få sånna härliga kickar utav åskar ;)
OCH JAG BLIR SÅ IN I HELVETES FÖRBANNAD PÅ MEJ SJÄLV !
JAG BRUKAR ALLTID HAR MED MEJ KAMERAN MEN INTE JUST DÅ
SKULLE FÅTT ETT PAR FINA VIDEOKLIPP OCH BILDER IFRÅN DET FINA OVÄDRET ANNARS ;)


iaf idag så åkte jag och Sandra till tingsryd och utförde några ärende,
träffade även mickan,rejne och gabbe så det blev att dra upp till börjes och ta en fika :D
gott som fan.
ikväll har jag inte gjort så mycket,
drog upp till pizzan med mickan,rejne och vicki.
sen blev det att sitta och chilla vid fotbollsplanen.
kom hem vid 11 tiden och nu så sitter jag här :)!

och vill ni veta en till rolig sak  ?
jag kan inte lägga över bilder ifrån min digitalkamera. !
JAG FÅR DAMP ! :@


bilden har ingenting med texten att göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0