Lördag, söndag

Publicerat: 16:12:502010-07-05

-hej allihopa förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men försöker så gott jag kan.
jag har också sommarlov som ni andra!

I lördags åkte jag hem till Jens, moa var även där.
John och Filip kom även och vi grillade och hade det allmänt trevligt.
lite senare på kvällen så blev det en lugn fest på 9-12 personer :)
Jag,fabbe och John gick hem till john vid 3 tiden och bara satt och pratade.
sov hos fabbe sedan.

Igår så vaknade jag och Fabbe vid halv 11 tiden gick ut och satte oss i den sköna men extremt varma solen.
till sist så klarade vi inte av den hemska värmen så vi satte framför tv:n och åt sedan lite frukost.
Vid 1 tiden så gick jag,fabbe,jens,moa och kevin och badade i ån.
skönt !
kevin cyklade hem sen och vi andra gick upp till *byn* och satt o chillade :)
vid 6 tiden gick jag hem till john och vi gjorde inget speciellt, satt vid datan typ.
sedan blev det äta lite sommar mat med john och hans mamma :)
åkte tillbaka till ryd vid 8 tiden på kvällen
träffade sandra, hon och jag cyklade till kuppe och tog hos ett kvällsdopp !

det var min lördag och söndag .
har det bra !


Jag för 1 årsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0