kläder

Publicerat: 12:31:382010-06-21

Hejsan alla läsare :)
nu har jag vaknat och ätit lite grann.
snart ska jag ta och vika ihop alla min kläder som ligger över en hel säng !
den är över full,  har en hela garderob som ligger där.
var hemma hos min mamma förra vekcan och hämtade de flesta kläder som jag har där eftersom jag kommer att vara hemma hos pappa till störta del av sommarn.
Men ska snart ska jag åka hem till henne och hämta ut alla som andra kläderna från den ända . :)
har sagt till mej själv att jag ska vika ihop dom jävla kläderna i snart en vecka, men idag måste jag göra det !
ni kommer få se en före och efter bild på hur fint jag städar .
det är fan nästan lite sjukt jag fattar fan inte att jag har så mycket kläder asså ! :O
har det så bra så länge


och om jag bara hade pengar nu så hade jag åkt upp till växjö med engång och köpt detta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0