lite kul .

Publicerat: 13:03:582010-06-13


jag och mina kompisar sitter i en stuga vid sweden rock om rådet.
några av mina kompisar går över till stugan brevid och hälsa på dom som är där .
dom kommer tillbaka med två andra killar, Jonathan och David?
vi sitter och pratar och alla se att dom är runt 25 års åldern .
mer mer saker kommer fram,  dom bor i växjö och jag säger att jag heter Linn Carlqvist.
och en av killarna bli rätt förvånande,   Han undrar om jag har syskon och så sa jag att jag hade två Sofie och jennifer.
Killen vid namn Jonathan bli grymt chockad och nästan börja skämmas .
så säger han till mej:    Du jag var tillsammans med din syster när jag gick i 9:an
vilket var för 11 årsen.
hahah, och båda börja skratta .
men vist är det lite konstigt.
att man just träffa han utav typ 30 000 pers som är nere på sweden rock .
som sagt världen är liten ibland .


jonathan,   xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0