Foki tävling

Publicerat: 18:02:342011-04-07
Hallo alla,  sitter och gör inget speciellt.  Det är så skönt att inte ha några läxor, har inte haft det på typ två veckor och det är KANON!
Som ni kanske ser på bilden så är jag med och tävla om en ny mobil på www.fokis.se (Samsung galaxy mini) och inte bara det utan Telia Refillkort laddat med 1000:-, samt ett årskort med mobilsurf och SMS.
och för att delta i tävlingen så måste man skriva en motivering till varför just jag ska vinna den.
och min motivering lyder:
Jag behöver den här mobilen för att för ca 1,5 månad sen så tappade jag min mobil i skolan och jag hade ett hum om vart den kunde vara. När jag går dit där jag tror att mobilen ligger så ligger den inte där. Jag går då till skolans expedition och frågar om dom har fått in en mobil och det hade och den var min. Problemet var bara att hela mobilen var helt sönder slagen och fukt skadad. Jag går på en relativt liten skola så rykten går snabbt och jag få reda på dagen efter vilken det är som har slagit sönder mobilen. Jag pratar med han och vägrar att betala en relativt liten summa på 500:-.
Även rektor orkar inte lägga ner någon energi på att göra något åt saken.
Så nu har man en stenålders mobil med lite snake spel och utan kamera eller några musik tillgångar, vilket inte är så trevligt till skillnad från när alla gå runt med sina iphone 3/4.
Visst denna är inte någon iphone men den är betydligt bättre än en sleten gammal Ica mobil !
och när man har ett par föräldrar som anser att man måste betala sin mobil själv så är det inte så lätt när man inte har så mycket som 300-400:- att leva på en månad med.

Och med min vanliga tur i lotteri/spel/tävling så lär man nog inte vinna ändå, men ja lika bra att va med som att inte vara med :)
så nu är det bara till att hålla tummarna och hoppas på att jag kommer att vara en utav dom 2 som har chans till att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0