klänning

Publicerat: 19:24:512011-04-27
Alva Tube Dress SEK 299, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM
tryck på bilden för att se den större!
Tror jag har hittat min skolavslutnings klänning.
Har sagt att jag ska ha en vit men det verkar vara omöjligt att hitta någon snygg.
Denna tyckte jag var helt okej,  bara om man har ett snyggt armband några snygga ringar och ett snyggt halsband till.
Denna klänningen kan man ju även använda mer en bara en gång,  det blir ju lätt att man köper en skolavslutningsklänning och sedan aldrig använder det igen :P

Kommentarer
Postat av: Theresé Adelman

Tack sötis! :)

2011-04-27 @ 19:38:03
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0