mitt rum

Publicerat: 18:11:142011-04-23
filla om smycken:
kan du inte ta lite bilder inne på ditt rum :P?
detta är då mitt rum hemma hos mamma,   tyvärr så kommer ni aldrig få se mitt rum hemma hos pappa för det ser hemskt ut  xd
självklart så sitter min lilla prins på sängen,  Han är ju över allt där jag är :)
Här är då lite utav mitt rum,  och till er som trodde att jag hade världens snobb boende så hade ni fel.
Jag är faktiskt under medelklassen till och med.
Och varför jag har kläderna så är att jag sånt litet rum så att jag inte får plats att ha en garderob i mitt rum och vill inte ha mina kläder i mammas rum där det finns garderober för vill inte väcka henne när hon ligger och sover på morgorna eftersom jag byter kläder mins 5 gånger innan jag kan bestämma mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0