nya shorts

Publicerat: 16:59:452011-04-18
Hittade massa gamla fula byxor hos pappa.
tror jag hade dom när jag gick i 6:an eller något som tur så fanns det ett par som va  stretch (stavning) på så jag iaf fick på mig ett par.
för dom andra såg ut så här när man försökte sätta på sig dom
helt omöjligt att ta på sig med andra ord.
det är sjukt var stor man har blivit på bara några år,  men dom KVINNLIGA formerna har iaf satt sig på sin plats ;)
ja nu till det jag skulle skriva från början.
klippte av ett par fula byxor och resultatet blev OK faktiskt så ett par nya shorts för 0:-  ;)
resultat:

Kommentarer
Postat av: Annie-Smilinggirls!

sv: tack så mycket :)

2011-04-18 @ 17:21:29
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

RAWR

2011-04-18 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0