Piercing

Publicerat: 17:40:222011-04-03
Något som jag aldrig skulle passa i är att ha en piercing någon annanstans än i näsan, eller jo möjligtvis tungan och förhoppningsvis så kommer jag att få ta hål där i sommar (:
ska tjata lite extra mycket nu.
Jag tycker det är skit snyggt när andra har piercingar lite här och var men jag ser bara sjuk ut i det.
angående nästan, jag har fan haft hål där i 3 år nu i maj.
Harregud jag minns när jag skulle ta den jävlen. Det gjorde så ont och det tog 45 minuter att göra det.
Bella min kompis satt på mig och tryckte allt hon hade med en vanligt synål och nålen sjönk inte längre än en någon halv millimeter.
Men efter mycket om och men så gick den igenom.
söt osminkad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0