svar på kommentarer

Publicerat: 22:28:332011-04-26
m. ♥ om tatuering:
inte för att vara sån, men du kommer ångra det ;p om du tattuerar in bokstäver för dina vänners namn liksom, saker kan ju hända ;p!
Det är därför jag har tänkt att göra den i Kenisiska tecken för att om vi någon dag blir ovänner så ska inte just deras bokstav just stå där!
Eller att folk ska frågar varför det står ex; S osv osv.
Tycker faktiskt inte att det skulle göra så jätte mycket, eftersom att dom har betytt väldig mycket för mig.
Har till och planer på att ta tass avtryck av min katt och tatuera in,  och det är lixom en katt men det är något som betyder mycket för mig (:
tycker tatueringar ska ha någon betydelse eller något budskap :)
Moa om porträtt:
Skickar hon det till dig sen så du får det i handen menar jag :)?
Ja jag vann en tävling hos henne så kommer att få hem den så fort hon är klar med den :)


Kommentarer
Postat av: m. ♥

heh okej! det verkar ju logiskt då :) hoppas den blir snygg!

2011-04-26 @ 23:20:14
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0