tandställning

Publicerat: 18:45:182011-04-28
Som dags läget ser ut nu så kommer jag förmodligen inte hinna ta bort tandställningen innan skolavslutningen.
Fuck,
Har dock bara haft den i 5,5 månad men eftersom att jag inte hade så stort problem så trodde jag att det skulle hinna rättas till.
Men förhoppningsvis så få jag ta bort den innan gymnasiet iaf.
Få hoppas på det för den förstör mig!
Allt hade varit så mycket bättre om inte den fanns i käften.
Vissa passar faktiskt i sina tandställningar men jag är INTE en utav dom -.-
Jag tycker att jag inte passar ett dugg i min!

Kommentarer
Postat av: ;*

finns de som har det värre. tycker du passar fint i tandställning, fast alla är ju snyggare utan ;) men tänk på hur fina tänderna blir efter tandställningen! själv ska man tvingas ha tandställning i 2-2,5 år för att sedan operera käften.. that sucks om något..

2011-04-29 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0