All good things come to an end.

Publicerat: 13:38:392011-08-10
Har så mycket som jag vill få ut mig,
Jag vet inte vad jag vill.
Jag vill bara totalt glömma.
Samtidigt inte.
Jag vill inte vara den som förlorade.
Den som grät.
Den som var svag.
Den som var kär medans den andra var lek.
Vill inte vara så patetisk igentligen som sitter här och deppar.
Men ändå så gjorde jag det.
Jag var den som förlorade
Jag var den som grät
Jag var den som var svag
Jag var den som var kär
Jag ÄR den som depp.
Jag vill starta från en ny mållinje så att jag har chansen till att vinna.
För någon gång måste det vara min tur.
Min tur att vinna det jag vill ha.
och det jag vill ha är du.

Kommentarer
Postat av: m.

Vet hur det känns, det händer oss alla någon gång. Kanske mer för vissa, känns det som. Det kommer tillslut bli bra igen! Ta hand om dig.

2011-08-10 @ 16:38:40
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Daniella

Linn, försök tänka positivt. Du är ung och borde inte ha några bekymmer utan leva ditt liv som du ska i den här åldern. Glöm det förflutna och blicka framåt, det är framtiden som spelar roll!

2011-08-11 @ 12:34:37
URL: http://daniellaarroz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0