Första Ring.

Publicerat: 19:20:042011-08-23
Bara för jag varit borta ett tag så bjuder jag på 4 bilder på mig själv!
Jag gå nu mera i första ring.  RLB11
Detta känns helt totalt overklig.
Bytt skola och börjat i en klass helt själv för första gången i mitt liv.
Trodde jag skulle få gå med fanny,hanna och jennifter eftersom jag trodde att vi inte skulle börja med inriktningarna förrens i tvåan.
Eftersom både fanny,hanna och jennifer ska gå Kock och jag var den ända som började bageri & konditori.
Så på måndags morgonen när jag såg klasslistan så står det.
Carlqvist Linn bla bla bla Tingsryd
jag var den ända ifrån tingsryd  och jag kände INGEN.
Men detta var bara mer än skönt.
För nu har jag börjat om TOTALT.
Går i en liten klass endast 16 elever var av 12 tjejer och 4 killar.
Tjejerna varkar vara jätte snälla och trevliga allihopa :)
Idag så började man 10.15 och slutade efter lunch så ungefär vid 12.15
Så en lugn dag idag.
Efter att jag slutade så blev det till samarkand och shoppa lite smått.
BILDER KOMMER :)

Kommentarer
Postat av: amelia

väldigt snygg !

2011-08-23 @ 21:21:19
URL: http://stolendreams.blogg.se/
Postat av: johanna

kan inte du visa hur du sminkar dig?

jättefint!

2011-08-23 @ 21:44:50
URL: http://johannasvenssoonn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0