Hos mamma

Publicerat: 16:16:372011-08-19
Hallo allesammans,
Nu är jag hemma hos mamma igen.
Vilket inte känns okej, jag vill vara i Ryd!
Jag vill bo i Ryd.
Nej det vill jag förresten inte, jag vill bo i Växjö.
Men förhoppningsvis så bor jag i växjö inom 9 månader, för jag känner det att jag inte kommer att palla att bo i denna lägenheten länge till.
Så fort jag kom in så ville jag bara gå ut igen.
Aja skit samma,
Är glad att jag få träffa dag-otto dagligen igen.
Min lilla prins släpper inte mig med blicken när jag varit borta ett tag vilket jag har nu.
Så nu sitter han jämte mig och mjaowar lite och se allmänt söt ut.
Ikväll har jag inte en aning om vad jag ska göra mer än att jag ska färga mitt hår.
Få väl sitta i soffan och kolla på t och äta makranoner.
Vilket jag nästan alltid gör när jag är hemma hos mamma.
Aja nu ska jag inte skriva mer meningslösa rader så har det bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0