Kommer tillbaka inom kort !

Publicerat: 11:25:402011-08-08
har inga ord att skriva just ju.
Om jag säger så här,
Ingenting kan bli sämre än vad det är just nu.
vi hörs,



Anonym om Dag 04: Det jag tycker är bäst med att blogga:
Jag hade dåligt självförtroende innan, det har jag inte längre. Mycket på grund av dig, du skriver att man ska vara sig själv och att alla är bra som dom är osv, tack Linn, tack för att du är säker på dig själv, tack för din blogg, tack för mitt (och säkert andras) ökande självförtroende. Jag hoppas verkligen att du når upp till dina mål i livet, vilket du kommer göra om du fortsätter vara som du är, du sprider lycka, med ditt härliga leende, din utsrålning, din självsäkerhet, riktigt bra gjort av dig, jag är imponerad. Med kärlek, från ett anonymt fan! :)
Det här gör mig iaf lite gladare nu i dessa mörkastunder !

Kommentarer
Postat av: m. ♥

Vad har hänt? :/

2011-08-08 @ 11:59:42
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: m. ♥

ah förstod att det var något sånt, tråkigt detdär. :/

2011-08-08 @ 12:29:17
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0