Lycka till Vännen

Publicerat: 21:48:522011-08-18
Eftersom att jag tror att verken du eller jag har haft tid i sommar att träffa varandra så vill jag säga hejdå till dig och ah,  det för väl bli här i min simpla blogg.
Jag vet att det kommer bli något stort av dig.
Men din vilja och framför allt tur så kommer du gå långt....redigt långt.
Du är stor som gör det du nu kommer att göra.
Jag hade gjort samma sak som dig bara om jag hade dom ekonomiska tillgångarna.
Jag kan faktiskt inte mer än erkänna att jag kommer sakna dig Stefanie och jag ångrar att jag inte tatt någon kontakt med dig i sommar.
Kommer sakna att ha en gnasboll vid ens sida nu i skolan, att ha en som har oftast samma åsikter som än själv.
Jag saknar den tiden då jag dagligen gick upp till studion och väntade på att du skulle göra klart dina matte-tal så att vi sedan kunde gå vidare och äta dackeskolan guuuudomliga goda mat.
Kommer att sakna dina små fjäskande valpögon som kommer tiggandes efter att få en kaka i caféterian.
Jag kommer sakna att ha någon att gå ut med på rasterna och bara prata.
Kanske prata lite skit med ibland ;)
kommer sakna när du jämt ramlar på vinten.
Ja... Jag kommer faktiskt saknar dig.
Och jag tror både du och jag vet om att vi inte kommer att träffas något mer.
Jag tror faktiskt jag inte kommer att få se dig många gånger till nu i livet.
Men jag är glad att jag har fått lära känna en sån söt,glad,snäll och underbar tjej.
Hoppas att dom nya kommer att ta hand om dig i Torsås och att du framför allt ta hand om dig själv.
Va så stark som du är, lev ditt liv.
lev det så som du länge ha velat.
Jag önskar dig all lycka.
För det är du värd.
Hejdå min älskade Stefanie ( Steffi, Steffilupp, Jeffanie ) Hjalmarsson

Kommentarer
Postat av: m. ♥

vart på hennes blogg hittar man den texten? :)

2011-08-18 @ 23:50:24
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: stefanie

åh linn.. kommer sakna dig med <3 vi kommer inte träffas särskilt mycket, men någon gång gör vi det, det vet jag.. på någon vild fest eller på stan i växjö heh..du får också ha det så bra på kungsmad,baka/laga mycket nu!! puss på dig<3

2011-08-19 @ 15:01:40
URL: http://stefaniehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0