Måsta skriva av mig!

Publicerat: 13:46:512011-08-08
Vill bara säga förlåt för dålig uppdatering.
eller neh, det ska jag igentligen inte behöva göra.
Det här är min blogg och det är jag som uppdatera den när jag vill !
I alla fall, sommaren 2011 börja närma sitt slut.
Fyfan vad skönt måste jag bara säga.
Ska bli så jävla skönt att få börja på en ny skola.  Ta ett nytt steg i livet.
Börja gymnasiet.
Att ta sig ett steg närmare vuxen livet.
Samtidigt så är jag rädd.
Tänk om jag blir mobbad.
Kanske inte mobbad men att folk inte vet vilken jag är.
Jag kommer i från en liten by då ALLA vet vilken jag är.
Men det kanske är bara bra om folk inte vet vilken jag är.
Att jag blir en i mängden och inte sticker ut.
Vilket jag tror att jag inte kommer att göra sen.
Tillbaka till sommaren 2011.
Den har inte varit något märkvärdig. Men samtidigt så har den varit så bra.
Den har varit som dom senaste 2 sommarna jag ha varit med sandra och sara och haft det hur bra som helst.
Varit på festivaler, suttit mesta dels hemma med sandra och sara.
Mina små älsklingar.
varit med min bästavän Evelina.
Lärt känna nytt folk!
Festat,sola,badad,grillat och allt det man ska göra på sommaren
Jag har haft en kille som har varit i mitt huvud stup i kvarten.
En kille som det inte ha gott en dag utan att tänka på.
Som man brukar säga; Ångra aldrig något som fått dig att le.
Men i detta fallet så önskar jag faktiskt att jag kunde göra det.
Jag vet att han kanske läser detta vilket jag både hoppas och inte hoppas på att han gör.
Men jag tror han var ett stort misstag som jag gav mig in på.
När till och med hans kompisar säger till mig att han inte är någonting att ha så borde jag ha fattat det.
Men jag var blind, jag ville inte tro.
Men vem vill tro onda och elaka saker om den man tycker om?
Inte jag i alla fall.
När jag faller för någon så gör jag det hårt och det tar lång tid för mig att resa mig igen.
När jag föll för hans kusin så kan jag väl erkänna att jag inte har rest mig upp till 100% än.
och det är snart 2 år sen jag föll.
Jag har jämt som otur.
Det är runt 5-7 personer jag har tappat allt med under det senaste året.
Att man inte ens kunna va vän med dom.
Sebbe är ett mycket bra exempel.
Min bästavän som man nu inte ens längre säger hej till.
Vad gör jag för fel?
Det är som att jag är en magnet, När man träffa någon som man tro passar bra med en så visar det sig att den kanske passar lite för bra för varandra och det är då vi stöds ifrån varandra.
Nu vill jag bara börja skolan.
träffa nytt folk.  Glömma bort dom gamla.
Hitta nya magneter som för hoppningsvis inte stöds ifrån.
Att få starta ifrån den borten jag just nu är i och till slut stanna på stoppen.
En stopp som aldrig få ett slut.
och sist men inte minst, grattis till er som orkade läsa...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bra skrivet!

2011-08-09 @ 00:08:21
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/
Postat av: Jenny Carlsson

vad ska du gå för linje :)?

Härlig blogg du har :)

2011-08-11 @ 12:14:52
URL: http://carlssonjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0