Negativt eller Posetivt ?

Publicerat: 15:11:132011-08-17
Vilken stort är ni?
Jag tänker alltid negativt det spelar ingen roll var det är.
Detta provet kommer att gå skit, IG !!!
Ikväll kommer det nog inte bli så kul.
Detta kommer inte gå bra.
Han tänker nog inte så, han tycker jag är ful.
m.m
Detta har jag gjort så länge jag kan komma ihåg.
Hellre tycker jag negativt om saker och ting och bli glad utav att går bättre eller var bättre än vad man trodde.
Istället för att tänka att allt är bra och att det kommer gå bra och sedan bli ledsen för att det inte gick som man tänkt sig.
Att bli glad utav;
Oj jag fick visst ett VG.
Oj denna kvällen var den roligaste på länge.
Detta gick ju skit bra.
Han tyckte så om mig, han tyckte jag var söt.
m.m
Ni förstår vad jag menar.
Vad tänker ni ?
Tänker ni Negativt eller Posetivt? :)

Kommentarer
Postat av: sandra håkansson

om man tänker negativt hela tiden låter ju man aldrig sig själv få vara glad? utan hopp och förväntningar är livet tråkigare än vanligt

2011-08-17 @ 16:05:42
URL: http://sandrahakansson.devote.se
Postat av: Jenny Carlsson

Negativt tyvärr.. :)

2011-08-17 @ 18:42:05
URL: http://carlssonjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0