Nytt.

Publicerat: 19:38:372011-08-25
Ett nytt kollegieblock, kanon bra eftersom att den är in delad i 5 stycken.
Nu behöver jag endast 2 böcker till allt i skolan eftersom jag inte vill skriva mattetal i denna block så måste jag ha en extra bok till det :)
Eftersom jag bara lektioner i;
*Svenska
* Engelska
* Hygien
*Matte
*Idrott
* Bageri
Det är det som är så skönt med gymnasiet tycker jag.
Att man inte MÅSTE ha alla som där tråkiga lektionerna. Typ som Fysik,syslöjd och musik.
Dessa ämnen var verkligen något som jag hatade i högstadiet !
Nu ska jag ta något att att äta, är så godis sugen så det inte är sant.
ääh.. Jag skyller på att det är lingonveckan som har gjort mig godis sugen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en bild på ditt schema ?:)

2011-08-25 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0