Om jag dog...

Publicerat: 00:12:422011-08-03
Detta kan låta hemskt.
Men jag har redan planerat hur jag vill ha min begravning.
Om ni bara visste hur rädd jag är för att dö.
Både du och jag har inte en aning om när vi ska dö.
Just nu...nu eller kanske nu kunde jag dö ?
Det kan hända vad som helst.
Hjärnblödning,bli på körd, bli mördad eller precis vad som helst!
Sommaren 2009 var värst, jag var så rädd för att dö.
Jag minns att jag tog så jävla mycket kort på mig själv tillsammans med kompis m.m.
Vet ni varför?
Jo för att mina vänner kunde göra en youtube video med massa bilder på mig.
HAHAHAH, ja jag vet det är sjukt!
över till min begravning,
kära vänner om jag nu råka gå bort så har jag bara några små önskemål;
* Alla ska bära något vitt på över kroppen tillsammans med blåa jeans ( eftersom detta är det snyggaste jag vet )
* De ända blommor jag vill ska vara där är röda rosor
* Jag ska ha en vit kista
* Min gravsten ska vara i gråsten med silver eller med vit text.
* Hero med Enrigue Iglesias ska spelas ( eftersom den är min favorit låt )
* Jag vill endast att det ska vara tjejer som bär ut min kista ( Ewan,Sara,Sandra,Moa,Fanny och Felicia )
* Jag vill ligga begravd på Ebbalyckes kyrkogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0