Some where over the rianbow.

Publicerat: 23:27:502011-08-11
Fina regnbågen som var utan för mitt fönster i förr går.
Blev så arg att jag inte hade systemkameran hemma hos mamma, men tycker att jag fick med den rätt bra ändå!
Hade nästan lust att gå ut och finna slutet på regnbågen eftersom det sägs finnas en skatt där den slutar.
Men sen så in såg jag att det var bara i sagor och något som vuxna sa till en när man var liten.
Något som jag behöver mer än allt just nu är ta mig fan pengar, jag lovar pengar förstör mitt liv!
Var i alla fall nyss ute med Sandra och Sara o pratade lite skit.
Och vad ska jag göra nu?
jani, det vet jag inte.
Tycker ni kan ta och kommentera lite så att jag bli en glad tjej igen.
så släng in med kommentarer :)

Kommentarer
Postat av: xhhxh

kan du lägga upp en före efter bild på hur du redigera dina bilder ?:)

2011-08-13 @ 09:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0