Svar på kommentarer.

Publicerat: 17:12:522011-08-26
johanna om Första Ring.:
kan inte du visa hur du sminkar dig?
jättefint
Jo jag ska försöka att göra det, vet att jag har lovat att göra det felera gången men glömmer alltid bort det.


Anonym om dagens.:
FAAAAAAN VAD SMAL DU HAR BLIVIT :O
Oj, lägger du märkte det till det ? (:
själv märker jag ingen skillnad men tack tack!


Anonym om Nytt.:
Kan du lägga upp en bild på ditt schema ?:)
Visst kan jag göra det :)
mitt schema för nästa vecka.
( Självstudie= HÅLA )


Anonym om videoblogg:
hörru lilla väään, du är jättefin när du gör lockar, om någon tycker det är fult, så har dom ingen smak :)
Tack så mycket (: ,
vågade ha det lockigt både igår och idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0