Torsdag

Publicerat: 17:19:082011-08-25
( Jag just nu )
Tjena mittbena.
Vaknade utav mitt underbara alarm klockan halv 6.
När man vaknar på morgonen är det som att man inte ser någonting.
Man vill bara ligga kvar i sängen och sova i alla fall en timme till, jag är helt död.
Men vaknar snabbt till efter att man har tvättat ansiktet sen.
Sminkade mig och hela den biten och sedan blev det att ta 7 bussen upp till stan.
Bärjade dagen men att ha 1,5 timme brandövning.
Det var bland det drygaste jag varit med om.
Efter det hade man håla i en timme sedan blev det Engelska och sedan lunch.
Efter lunchen hade jag 2 timmars håla så jag,Ida och Emilia satt i cafeterian och tjockade oss med godis.
Sista lektionen hade jag idrott då vi bara satt och pratade och sedan var det bara att ta bussen hem.
Nu har jag fått i mig lite nudlar och ska snart in i duschen.
för FYFAN vad varmt det har varit idag, och i bussen var det ännu varmare lyckades i alla fall sova i några minuter.
Rätt bra det så att man inte är helt död nu när man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför går du inte wasa?

2011-08-25 @ 17:29:21
Postat av: Anonym

varför går du inte wasa?

2011-08-25 @ 17:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0