TRESemme !

Publicerat: 11:53:292011-08-12
Äntligen har jag en helt oöppnad TRESemme värmeskydd.
Jag har plågat mitt hår i två duschar nu genom att inte spraya på detta helt gudomliga spray på det.
Min förra flaska tog slut förra onsdagen och då hade jag haft den i 4,5 månad !
Ändå så sprayar jag på rätt mycket, men som jag duschar ju faktiskt inte mitt hår så jätte ofta 1-2 gånger i veckan eftersom jag vill slita så lite som möjligt på det.
Och om ni inte visste det så sliter vatten på håret!
Så igår gick jag ner till Börjes och köpte en ny.
Finns att köpa i de flesta mat-affärer för 69:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna en goodiebag full med smink! Var gärna med! Tryck bara här & följ dom enkla reglerna -----> http://iisabellaeriksson.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-goodiebag-med-smink.html#comment

2011-08-12 @ 12:08:25
Postat av: Ellen i Colorado

jag köper samma värmeskydd här i USA för $3 (19 kr)..heeelt sjukt hur det kan vara skillnad på priser...:)..



Fin och bra blogg du har btw!!

2011-08-15 @ 17:02:54
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0