23 min.

Publicerat: 18:13:462011-12-29
Tog mig en 23 minutare tidigare idag, igår blev det 20 och imorgon blir det nog åter igen en 20 minutare.
Vill få lite färg innan nyår, vill inte känna mig fulare än vad jag redan är.
Var nere på ICA innan med mamma och köpte lite god mat som vi ska äta till Bingolotto.
VI SATSAR PÅ ATT BLI MILJONÄRER....OKEJ !!!
Ne men jag blir glad om jag skulle vinna 100:-
Aja, ska snart börja med maten.
Då jag vill göra den själv idag.
Hatar att laga mat med mamma,  inte för att vara sån men vårt kök är så litet och jag får panik utav att trängas.
Hellre att jag gör det själv,  plus så blir det mycket bättre om jag gör det själv ;)

Kommentarer
Postat av: Ompalumpa :P

Lite cameltoe ;) hot

2011-12-29 @ 22:29:24
Postat av: Anonym

var solar du nånstans? är ju 18-årsgräns överallt typ -.-

2011-12-29 @ 23:05:12
Postat av: GABBY

Hej! Jag startade min blogg för bara en vecka sedan så du skulle göra mig jätteglad om du bara ville ta en minut till att kika in den och kanske lämna någon kommentar? :) Ha det så bra & gott nytt år på dig tjejen!

2011-12-31 @ 14:11:32
URL: http://gabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0