Året börja närma sig sitt slut..

Publicerat: 22:22:432011-12-14
2011 är snart över.
Jag har nu tänkt att lägga upp månad för månad och beskriva hur månaden var och vad jag gjorde.
Massa bilder kommer att komma upp m.m
'
'
'
Och självklart så börjar man med januari.

JANUARI 2011
2011 som skulle bli bra. Vilket den faktiskt blev.
Det har även varit det hemskaste året jag varit med om.
Januari...Jag var med min älskade vän Sebastian jätte mycket, i stort sätt nästan varje helg.
Tittade på film och åt chips ( och jag blev tjock ) då jag börja gå upp i vikt. För varje gång jag ställde mig på vågen så hade det kommit på ett eller flera extra kilon.
Jag fyllde även 16år, vilket inte jag tyckte var något speciellt. Firade min födelsedags kväll i ett klassrum på min nuvarande skola faktiskt. Det var informationskväll då och jag drog dit och lyssnade.
Åkte skidor för andra gången i mitt liv, jag ramlade...Vad annars?
Jag försökte fördriva och njuta så mycket utav min lilla tid jag hade kvar på Dackeskolan.
Men det var ju inte alltid man pallade trycket,  jag och sandra låste in oss på toaletterna ibland istället för att gå på våra gudomligt roliga matte-lektioner med Mia Björn.
Festade för första gången med några som var yngre än mig själv och ja.. Vad ska man säga.
Det var totalt jävla kaos...
Jag vet inte redigt mer vad jag gjorde. Har för mig att Januari var en rätt lam månad.
Jag ville ha ljusare tider, jag ville ha sommar.









Februari
Jag söp, söp och åter igen söp.
Det var fest hela tiden kändes det som.
Varje helg. Jag och Sebbe börjar även tappa kontakten här efter att varit så tajta med varandra under 3-4 månader.
Jag drog till Ronneby... Hallo?
Jag drog på en helt random fest med ewan och Jacci.
Då vi 3 var endast dom som var svenska...
Ewan och jag gjorde ordet; JAAAAAAAAAAAAAAAAA !
till det nya ordet som alla skrek ;)
Om jag ska kort fatta februari månad så söp jag mig igenom hela månaden.
Livet var en feeeeiizzst !










MER OM ÅRET KOMMER !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0