dagens statistik.

Publicerat: 01:39:132011-12-29
Jag klagar faktsikt inte,  var länge sen jag hade så här många läsare..
2,5 månad sen ungefär.
2012 satsar jag på att försöka slå mitt besöks rekord på 456 st.
Ska nog gå bara om man vill !
'
'
Hade tänkt visa vad jag köpte i stan igår ( i förrgår eftersom klockan är över 12 )
men blev tyvärr inte så eftersom jag slarvade bort min mobil i lägenheten, haha fattar inte hur jag lyckas.
Hittade den för några minuter sen. Så inatt eller imorgon kommer jag visa er vad som blev inhandlat.
Ska öven till stan imorgon ( idag för att klockan är över 12 ) och leta efter en vinterjacka och kanske en webbcam.
Är grymt sugen på att börja videoblogga igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0