Det går bra nu !

Publicerat: 20:43:092011-12-07
Fyfan vad allt flyter på nu,  jag mår bra !
till helgen bli det världens jävla fest.  Balders och Erik Amarillo !
Hallå hör ni inte hur jävla bra det låter?
Jag har fixat buss dit då det är 63 pers som ska åka,  Jag kommer att få träffa steffi som jag faktiskt saknat !
Fina tjejer kommer och förfesta hos mig på lördag.
Inte nog med det bara för att jag har fixat så många som ska åka med bussen så får jag åka gratis till Balders.
PLUS att jag får en fribiljett till Julbalders. HUR BRA ÄR INTE DET?
'
Jag har gjort alla prov,   dock gick dom åt helvete men va fan gör det?
DET ÄR SNART JUL,
Ska börja sköta mig efter jul.. Allvarligt !
'
Jag vet troligen vart jag ska vara på nyår nu.. GRATTIS LINN !
jag har alltid varit den som bestämt mig dagen innan. Men inte detta året.
Va med folk som jag normalt inte brukar vara med.
'
'
'
Förra nyår,  då jag,ewan och bella drog helt random ut till häradsbäck skogarna hem till simon.
Jag och sebbe förra nyår,  om jag bara kunde beskriva hur mycket jag saknar denna killen.
Han var som en bästavän för mig. Har nog aldrig kommit så nära en kille som jag gjorde med han.
Han som man kunde vara med i flera dagar då det ända man gjorde va att ligga i sängen och titta på tv o film.
Sist men inte minst, cola och chips. Så mycket chips jag har klämt i mig med han !

Kommentarer
Postat av: amelia

sv; jo jag är ju alltid på mina lektioner har inte skolkat mer än 5 gånger hela 7-9 .

Liksom vissa som skolkar mer har ändå godkänt asså ja jag fattar inte..

jag VILL ju verkligen lära mig.

jojo, men jag har inte lasse, jag har eva och peter haha :c

men tack Linn för tipsen !

2011-12-07 @ 21:48:50
URL: http://http://someonesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0