Hatar svenska killar...Eller ?

Publicerat: 20:56:372011-12-28
'
'
Ursäkta bruden, men jag har inga ord för dig.
Visst, jag kan erkänna att jag kan hålla med dig om NÅGON sak men hallå.
Om du inte fick äkta guld... SO WHAT, va glad att du fick något över huvudtaget.
Och bara för att ditt så kallade X inte gav dig äkta guld är han snål då ?
Bara för att ditt X var så kallad "snål" behöver inte resten utav sveriges män vara det !
SMSet du läser upp låter mer som en blatte som precis fått känna på sex livet och som bara vill ha mer.
Det kan även vara en svensk och det står inte i någon lagbok att om du just får ett sånt här SMS är det ifrån en svensk kille!
'
Där emot kan jag faktsikt hålla med dig om en sak,  utländska killar ÄR mycket bättre på bland annat charma och försöka "fånga" tjejer.
Dom vet vad vi vill höra.. Faktsikt.
Jag kan erkänna att jag "hållt på" med några utländska killar och dom är mycket charmigare än dom svenska.
Meeen, svenska killar är inte dåliga men utlänska är bara liiiite bättre faktiskt.
Men bara för att jag säger detta nu så betyder det INTE att jag är någon så kallad "blatte lover"
jag älskar svenska killar.
Det hade bara varit jobbigt att haft en utlänsk kille som inte kommer ifrån samma kultur, att man inte gör samma saker osv,osv. Men åter igen så säger jag att det inte är något fel på utlänska, aboslut inte !
______________
Och det där med att dom "bästa killarna" kommer ifrån där eller där.
HALLO, har du varit med alla killar i hela världen eller, bara för att EN är bra på ETT ställe så behöver inte ALLA vara så.
Något som du bruden borde lära dig är att INTE ta alla över en och samma sträck
Och att inte svenska killar rör sig,  det var en utav dagens dummaste jag hört.
Sverige ligger på topp när det gäller på att folk rör sig.
Sverige är OFTA på medljpallen när det gäller VM och OS osv,osv
'
'
Skaffa ihop egna pengar istället och köp det du vill ha istället för att sätta krav på killar.
guud, jag blev upprörd utav detta.
Såna brudar som hon tål jag bara inte !!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha vilken fjortis !! Bortskämd som bara den är hon :P

2011-12-28 @ 22:19:58
Postat av: Funderare

Fast att påstå att svenskar skulle röra på sig bara för att det finns en och annan svensk som står på prispallen i VM och OS är ju också att generalisera. Generalisera = att dra alla över ett och samma streck.



Dubbelmoral?



P.S. Protip; lär dig att skriva ordentligt.

2011-12-29 @ 16:02:23
Postat av: Funderare

Fast att påstå att svenskar skulle röra på sig bara för att det finns en och annan svensk som står på prispallen i VM och OS är ju också att generalisera. Generalisera = att dra alla över ett och samma streck.



Dubbelmoral?



P.S. Protip; lär dig att skriva ordentligt.

2011-12-29 @ 16:26:19
Postat av: Anonym

Hahahah skrattar bara åt henne! Herregud vilken kvinna. Gulligt skratt har hon också :)

2011-12-29 @ 18:03:20
Postat av: Anonym

HAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAH

2011-12-29 @ 21:34:34
Postat av: Anonym

hahahhaha fan vad skön

2011-12-29 @ 22:10:15
Postat av: Anonym

de handlar ju bara om pengar.. hon har säkert inga egna pengar så hon måste få de från nån kille..

2011-12-31 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0