HISSAR

Publicerat: 20:05:002011-12-04
Jag får minsann hissa julkalendern för i år.
Första året jag kollar nu på ungefär 3-4 år. Dom tidigare åren har varit så "fejkade"-
Ett år kom jag ihåg att det inte ens var några människor med i den utan en massa "gosedjur"
Ett år har det till och med inte ens funnits snö.
Före drar dom gamla kalenderna,
Men i år så har dom faktsikt lyckats med den ;)
................................................................................................................................
TITTAR NI PÅ ÅRETS JULKALENDER OCH I SÅ FALL VAD TYCKER NI OM DEN  ? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag älskar den! Vi sitter alltid och kollar på den i skolan när vi har rast :D

2011-12-04 @ 21:23:22
URL: http://moahagback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0