Idol 2011

Publicerat: 17:13:032011-12-08
Så kommer Amanda tyvärr att vinna !
'
'
'
Vilket även jag hoppas, och ja lugn jag vet att jag sa att jag hatade henne förra veckan.
eller jag hatar henne fortfarande...
Men vet ni varför jag vill att hon ska vinna ?
Om ni tänker efter 2:an blir ALLTID kändare.
Amanda kommer att skriva på ett skivkontrakt med Idol.
And soooo ?
Idols skivkontrakt är ingenting att hänga i granen tillskillnad som vad det finns där ute.
Alla kommer sedan vara som galna med att skriva ett kontrakt med 2:an.
Detta skivbolag brukar då vara större än Idols.
för jag menar vilken är idags läget kändast?
2004;  Daniel-Darin
2005; Agnes-Sebastian
2006; Markus-Erik
2007; Marie-Amanda
2008; Kevin-Alice
2009; Erik-Kalle
2010; Jay-Minnah
'
Som ni ser så är det fler utav 2:orna som klarat dig bäst.
Alltså då kan man ingentligen inte mer än att hålla på att min älskade Robin kommer tvåa.
Även om jag helst hade velat se Moa och Robin i final då det inte hade spelat någon roll för 5öre vilken som vann.
Men men,  man kan inte få allt man vill.
VILKEN TROR DU OCH VILL SKA VINNA IDOL 2011 ?
DU KANSKE HOPPADES PÅ NÅGON SOM REDAN ÅKT UT?
VEEEM? :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0