Julbalders!

Publicerat: 18:39:042011-12-26
Tre bilder ifrån igår
__________________________________________________________________________-
Kvällen var GRYM.
Dansade och dansade.
Va med folk som jag inte varit med innan.
3 fina blogg-läsare kom fram och sa hej till mig :)
Känns KANON.
Förfestade hos bella sen blev det balders.
Ewan och jag sov i häradsbäck inatt.
lustigt nog så har jag gått på 6 balders sen den 3/9 och jag har alltid lyckats bli kvar i Häradsbäck.
Undrar varför ? ;)
Pappa kom och hämtade mig och ewan vid 1 tiden sen så blev det att ewan o jag tryckte ner oss en varsin kebabrulle.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag har en försenad fylle frossa.
Jag fryser som bara den..

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Måste bara säga att du är inte alls som man kan tro, såg dig på balders och satan vilket temprament du har, trodde du skulle döda någon när som!

2011-12-27 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0