Lockigt VS rakt ?

Publicerat: 00:01:022011-12-21

Vad tycker ni ?
Lockigt eller rakt ? :)
__________________________________________________________________
Har lockat mitt hår på brist på annat,
Fast ne, jag har locka det för imorgon hade jag tänkt att dra upp till syrran och leka lite modell.
Behöver en ny header !
Har aldrig haft samma header så länge som jag har haft nu.
Mina lockar blir ju alltid som "bäst" andra dagen.
Eftersom jag har sånt mirakel hår som lyckas behålla lockarna under natten och hela dagen.
Tycker inte om när lockarna är helt nygjorda.
Mycket snyggare när dom "lagt" sig ner.
___________________________________________________________
Bjuder på bilder ifrån de andra två gångerna jag har blivit fotograferad utav henne.
( 16/6 )
( 18/3 )

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

åh va söt du är ;D



lockigt ;D

2011-12-21 @ 08:48:49
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Lina S

Jättefina bilder! Åh svårt där du passar i båda :)

2011-12-21 @ 11:24:47
URL: http://linastrandh.se
Postat av: amanda

Rakt helt klart! =) Mycket snyggare på dig faktisk, ser mer "mogen" ut än söt då :)

2011-12-21 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0