När man har lust att döda sverige

Publicerat: 14:22:192011-12-03
KOMMER FÖRÖVRIGT ATT BLOGGA SOM VANLIGT FRÅN OCH MED NU !
Moa... Som kom som en blixt ifrån ovan.
Hon som tog sverige med storm med sin egna låt When I held ya.
Hon som blev sveriges nya samtalsämne.
Hon som skulle gå vidare till final.
.........................................................................................................
Denna tjej är den ända som har lyckats få mig gråta genom att enbart sitta och lyssna på henne  !
Hon som körde sitt egna.
Vem tar inte hennes plats om inte en ful jävla blondin som det alltid ser ut som att hon att tungan mot ett väggutag.
Då håret står åt alla håll,  hon en har en sån jävla enformig röst så det inte är sant.
Hon som ligger på golvet och skriker som en bebis istället för att sjunga.
Sånt här gör mig så sjukt arg.
Det är sådana hära saker som händer då man har lust att DÖDA sverige för att dom är helt totalt pantade i hela jävla huvdet och inte ha så mycket vätt att tänka.
Igår var jag så arg att jag inte kunde sova.
Och jag är lika arg nu.
DET RÄCKER MED ATT JAG ÄCKEL AMANDA SÅ HAR JAG LUST ATT SKJUTA HENNE.
förlåt för mina grova uttal men är så frustrerad just nu.
Moa Lindell... Skulle blivit den sista som vann den svenska idol år 2011 !

Kommentarer
Postat av: ...

Och det är HELT JÄVLA RÄTT att vara sur för detta!!

2011-12-03 @ 18:42:37
Postat av: ...

Och det är HELT JÄVLA RÄTT att vara sur för detta!!

2011-12-03 @ 18:42:48
Postat av: Anonym

det är ju ganska så uppenbart att amanda inte är ful äcklig och sjukt dålig eftersom hon har kommit ända till finalen! så detta inlägg med bara bullshiet var ju ganska så dålig stil.

2011-12-05 @ 09:43:57
Postat av: Johanna

Om du nu gillar henne så mycket vet du väl att hon heter Moa Lignell? :)

2011-12-07 @ 19:10:20
URL: http://sssundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0