Onsdag.

Publicerat: 20:27:392011-12-14
Idag fick jag mitt första F på ett matteprov... HALLÅ !!!!
jag är förfan inte dålig på matte.  Jag är en D elev.
Detta sög totalt,  är glad att jag inte var den ända som fick F.
Tröstade mig med att dra och köpa två par skor med men syrra på min 3 timmers håla istället.
Sket även i julbordet som var i skolan,  åt en gudomlig god pasta med syrran istället.
Mums,
Åkte hem till mamma en stund för att vänta på bussen hem till ryd.
Står och väntar på bussen.. Tror du inte han kör förbi.
Fick krabba med att ringa till länstrafiken och en massa jävla shit,  bussen åter kom efter 40 minuter då busschaffören var så snäll och gav mig och en till tjej som väntade på bussen 50 kronor var :))
Nu sitter jag här hemma och försöker göra er lite glada genom att ladda upp det här ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0