snyggaaa cheyeeer

Publicerat: 21:49:582011-12-26
Ewan och jag tidigare idag..
Nu säger jag det igen,   hur fan kan man lyckas bli så ful som jag var tidigare idag.
Världens jävla morgon frilla, går dagens smink, bakis och allmänt ful.
Att jag inte skrämde ihjäl mina två kompisar som jag sov hos inatt.
För jag såg....HEMSK UT !
Ewan och jag sittandes i Häradsbäck och vänta på pappa.. haha att vi alltid lyckas.
Sa till henne tidigare idag att vi skulle köpa oss ett hus där så att vi skulle fore ever and ever be in Häradsbäck.
Bästa stället på jorden.. Häradsbäck ?
Nog snackat om Häradsbäck.
Fundera på att lägga mig snart, imorgon väntas en dag med shoppning så måste vara utvilad  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0