Svart på kommentarer

Publicerat: 20:51:422011-12-08
vad hände när din macbook blev stulen? :o
Ja som sagt den blev stulen,  vi hade inbrott hemma hos min mamma den 3/9 iår.
'
Dina ögonbryn är inte dem snyggaste. Du kan göra dem mycket finare, vilket leder till snyggare utseende! Enligt mig. Jag tycker du är sjukt söt och jag älskar att du står för vem du är. MEN stör mig som fan på dina ögonbryn. Sorry, men sant.
Tack men nej tack,   Vet du vad.  Den "kroppsdel" jag får mest beröm för är mina ögonbryn.
Det är en smak sak och ja, jag tycker inte det är något fel med dom. Det är mitt ansikte och det är jag som ska trivas i det.
Men tack så mycket, och det är bra att du säger vad du tycker och tänker. Stort gjort ! :)
'
Kan du inte visa hur du gjorde dina lockar?=)
Har sagt länge att jag ska visa hur jag gör... Jag lovar att jag ska visa det..Någon dag ;)
'
är du inte någonting med sandra mer?
Nej har inte varit med sandra på snart två veckor av personliga skäl,
Hon är arg på mig och det förstår jag. Men hon verkar inte vilja prata och reda ut det så för väl leva med det.
Finns inte så mycket mer att säga, men som man brukar säga mister man står tusen åter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina ögonbryn är snygga som fan bruden.

2011-12-08 @ 20:59:28
Postat av: Anonym

hej linn, jag älskar din blogg, läser den varje dag och blir alltid lika glad när jag ser ett nytt inlägg, skulle jättegärna vilja våga prata med dig "i verkligheten" oxå, men när jag ser dig fegar jag ur och säger inte ens hej :c nu låter jag säkert som en stalker som förföljer dig eller nått, men det är jag inte haha, bor i närheten så jag ser dig ibland ^^

2011-12-08 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0